Customer Support
Sunt impresat. De-a binelea.
Dupa upgrade (major, inclusiv sistem de operare si placa video), mi s-a parut ca am culorile nitel virate. Asa c-am zis sa recalibrez monitorul.
Surpriza, softul nu vroia sa mearga. Se instala bine-merci, insa dadea ditai eroarea. la lansare. Am presupus ca de la Windows 64 (pe 32 mersese perfect). Dupa ce-am incercat tot ce m-a dus capul, am dat click la ColorVision customer support. La ora 18:34, ora Romaniei.
In zece minute a venit raspunsul, cu urmatoarele date:
-draga gigel, multumim pentru increderea in produsele noastre;
-spyder2 e tehnologie veche, de 8 ani, si nu merge pe produsele noi cum sunt backlighted leds, ecrane lucioase, samd.
- de asemenea NU e suportat pe windows 7
- cu toate astea, am testat softul pe W7 si merge daca dezactivezi UAC-ul.
- iaca linkul pentru ultimul soft; tine cont ca nu e oficial suportat (sau care o fi cuvantul in Romana)
- de asemenea, daca vrei ultima tehnologie, iti oferim 20% reducere, magazinul online e aici.
- toate alea bune, bafta, nu ezita sa ne contactezi din nou.
Ruland dracia ca administrator a mers perfect.
Una peste alta, sunt absolut impresionat ce nivel de suport tehnic au avut. Au dat in 10 minute o solutie perfect utila pentru un produs vechi de 2 generatii (actual e spyder4), vechi de 8 ani, pe un sistem de operare care nici nu era lansat cand am luat dracia, au facut o reducere semnificativa la dracia noua, si toate astea practic instantaneu. Si-un nene cu nume elvetian, nu Raja Singh or so.
Pe partea cu minus, daca-mi aduc bine aminte, colorimetrul l-am luat cu vreo 30$ de la BH, tot acolo cel nou e 100$ acum, iar pe piata europeana pretul de start e 117EUR.
Dupa upgrade (major, inclusiv sistem de operare si placa video), mi s-a parut ca am culorile nitel virate. Asa c-am zis sa recalibrez monitorul.
Surpriza, softul nu vroia sa mearga. Se instala bine-merci, insa dadea ditai eroarea. la lansare. Am presupus ca de la Windows 64 (pe 32 mersese perfect). Dupa ce-am incercat tot ce m-a dus capul, am dat click la ColorVision customer support. La ora 18:34, ora Romaniei.
In zece minute a venit raspunsul, cu urmatoarele date:
-draga gigel, multumim pentru increderea in produsele noastre;
-spyder2 e tehnologie veche, de 8 ani, si nu merge pe produsele noi cum sunt backlighted leds, ecrane lucioase, samd.
- de asemenea NU e suportat pe windows 7
- cu toate astea, am testat softul pe W7 si merge daca dezactivezi UAC-ul.
- iaca linkul pentru ultimul soft; tine cont ca nu e oficial suportat (sau care o fi cuvantul in Romana)
- de asemenea, daca vrei ultima tehnologie, iti oferim 20% reducere, magazinul online e aici.
- toate alea bune, bafta, nu ezita sa ne contactezi din nou.
Ruland dracia ca administrator a mers perfect.
Una peste alta, sunt absolut impresionat ce nivel de suport tehnic au avut. Au dat in 10 minute o solutie perfect utila pentru un produs vechi de 2 generatii (actual e spyder4), vechi de 8 ani, pe un sistem de operare care nici nu era lansat cand am luat dracia, au facut o reducere semnificativa la dracia noua, si toate astea practic instantaneu. Si-un nene cu nume elvetian, nu Raja Singh or so.
Pe partea cu minus, daca-mi aduc bine aminte, colorimetrul l-am luat cu vreo 30$ de la BH, tot acolo cel nou e 100$ acum, iar pe piata europeana pretul de start e 117EUR.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home